Ingen ro.

Hej!

Länge sedan jag skrev något här. Har pluggat som en galning för att få Psykologi B ur världen, för att kunna börja med sjukvården i lugn och ro. Sen så ringer jag till skolan där dem säger att det inte blir någon sjukvårds kurs. Less. Så har skrivit in mig i Strömsund på sjukvård och hoppas att jag får svar snarast. Trots allt så började dem med den kursen i Januari. Hoppas verkligen att jag får komma in, för vill verkligen läsa den kursen. Men det är bara att vänta och se.

Annars så är ju jag utbildad undersköterska redan, för har gjort alla ämnen, plus att psykologi B och sjukvård är bara extra kurser. Så nöjd är jag. Nu är det bara att hoppas på att man får läsa sjukvården tillslut.


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0